N1 Casino συχνές ερωτήσεις - MatchMoney

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

n1 casino συχνές ερωτήσεις

N1 Casino συχνές ερωτήσεις

Η συντακτική ομάδα του MatchMoney.com.gr προσπαθεί να λύσει όλες τις απορίες που έχετε. Να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματά σας. Έτσι λοιπόν με βάση την εμπειρία μας πάνω στο Online live casino, αλλά και με αυτά που προτείνει η ίδια η εταιρία, ξεχωρίσαμε για εσάς τις πιο δημοφιλείς και N1 Casino συχνές ερωτήσεις που μπορεί να έχεις γύρω από το N1 καζίνο.

Βρες εδώ την αξιολόγηση για το N1 Casino.

N1 Casino συχνές ερωτήσεις

Τι πρέπει να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι πας στο πεδίο «Ξέχασα τον κωδικό μου». Αν έχεις πρόβλημα με αυτό ή δεν καταλαβαίνεις κάτι, τότε εξειδικευμένοι συνεργάτες περιμένουν στην άλλη άκρη της γραμμής. Σε real time συνομιλία θα βρεις τη βοήθεια που ψάχνεις. Επίσης αν είσαι πιο παραδοσιακός παίκτης ή δεν έχεις κάτι τόσο επείγον στείλε email στο support@n1casino.gr.

Είναι τα παιχνίδια live casino δίκαια;

Στο N1 Casino διεξάγονται μόνο νόμιμα και δίκαια παιχνίδια με τα υψηλότερα πρότυπα. Η εταιρία παρέχει στους παίκτες μόνο τους καλύτερους παρόχους δίκαιων και υπεύθυνων παιχνιδιών, όπως είναι η Evolution και η Pragmatic Play. Εκτός από αυτό, όλα τα παιχνίδια διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ποσοστού επιστροφής προς τον παίκτη.

Διάβασε εδώ πώς θα κάνεις τη Ν1 Casino εγγραφή σου.

Τι συμβαίνει εάν το παιχνίδι που παίζω κολλήσει στη μέση ενός γύρου;

Εάν το παιχνίδι κολλήσει ενώ παίζεις, τότε ο τελευταίος γύρος παιχνιδιού μπορεί να παραμείνει ημιτελής. Ωστόσο, σε τέτοιες περιπτώσεις το παιχνίδι παίζεται συνήθως όσο είσαι offline και τα κέρδη, εάν υπάρχουν, προστίθενται στο υπόλοιπό του λογαριασμού σου.

Δεν μπορώ να ξεκινήσω το παιχνίδι του live καζίνο όταν κάνω κλικ στον σύνδεσμο. Τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά, πρέπει να ελέγξεις τις εκδόσεις λογισμικού Flash και Java. Για να παίξουν οποιοδήποτε από τα παιχνίδια, πρέπει να έχεις εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση Java και Flash στις συσκευές σου. Δεύτερον, έλεγξε τη σύνδεσή σου στο Διαδίκτυο, επειδή ίσως έχει χαθεί. Τρίτον, κάνε διαγραφή cookies και προσωρινής μνήμης. Μετά κάνε επανεκκίνηση στο πρόγραμμα περιήγησης και δοκίμασε ξανά. Σε περίπτωση που ούτε με αυτούς τους τρόπους δεν μπορείς να ανοίξεις το παιχνίδι, επικοινώνησε με την ομάδα υποστήριξης.

Ν1 Casino συχνές ερωτήσεις: Είναι όλες οι πληροφορίες μου ασφαλείς στο N1 Casino;

Χρησιμοποιούνται όλες οι κορυφαίες καλύτερες και πιο καινοτόμες τεχνολογίες, 128-bit Secure Socket Layer encryption και PGP Protocol, για να διασφαλιστεί η ασφαλής και σίγουρη μεταφορά δεδομένων.

Πώς μπορώ να υποβάλω τα έγγραφά μου; Πού μπορώ να δω την κατάσταση των εγγράφων μου;

Για να ανεβάσεις τα απαιτούμενα έγγραφα, πηγαίνεις στο προσωπικό προφίλ και κάνεις κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα». Το μέγεθος των αρχείων δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από τα 2MB.

Οι αποδεκτές μορφές αρχείων είναι pdf, gif, jpeg, jpg, bmp, png και tif. Μετά τη μεταφόρτωση των εγγράφων, περιμένεις για τον έλεγχό τους. Μπορείς να δείτε την κατάσταση των εγγράφων σας κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Έγγραφα», όπως πριν. Εναλλακτικά μπορείς να στείλεις τα έγγραφα με email στο support@n1casino.gr.

Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Βέβαια. Μπορείς να αποκλείσεις τον εαυτό σας για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο προσωπικό σου προφίλ ή να ενημερώσεις την ομάδα υποστήριξης για να κλείσει τον λογαριασμό σας, έχοντας τη δυνατότητα να τον ανοίξεις πάλι σε μεταγενέστερο χρόνο.

Απλώς επικοινώνησε μέσω του LiveChat ή στείλε email στο support@n1casino.gr. Υπάρχει 24ώρη κάλυψη.

Τι είναι ο έλεγχος πραγματικότητας;

Είναι εύκολο να χάσεις την αίσθηση του χρόνου όταν παίζεις. Γι’ αυτόν τον λόγο το N1 Casino θα σου στείλει μία ωραία ειδοποίηση σχετικά με τον χρόνο που έχεις ξοδέψει στο παιχνίδι. Δεν έχει σημασία αν παίζεις ένα ή περισσότερα παιχνίδια την ίδια στιγμή. Θα ενημερωθείς άμεσα και αυτό θα σε βάλει –ενδεχομένως- σε σκέψεις σχετικά με τον πόσο χρόνο αφιερώνεις στο παιχνίδι.

Τεστ αυτό-αξιολόγησης παίκτη

Αν ανησυχείς ότι έχεις πρόβλημα αναφορικά με τη συμπεριφορά σου απέναντι στο παιχνίδι, ακόμη κι αν έχεις πρόβλημα εθισμό, τότε πρέπει να κάνεις το τεστ Αυτό-αξιολόγησης.

Το τεστ είναι ανώνυμο και προσβάσιμο σε όλους και μπορεί να διεξαχθεί από οποιονδήποτε. Μπορεί να το χρησιμοποιήσει ακόμη και κάποιος που δεν είναι παίκτης στο Ν1 Casino ή που είναι αλλά δεν έχει κάνει σύνδεση στον λογαριασμό του. Αν τα αποτελέσματα του τεστ σε ανησυχήσουν μπορείς να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών ή να στείλεις μέιλ στο support@n1casino.gr.

Ν1 Casino συχνές ερωτήσεις: Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω κατάθεση;

Μπορείς να καταθέσεις με τους κάτωθι τρόπους:

  • VISA
  • MasterCard
  • Viva Wallet
  • Paysafe
  • Skrill
  • Neteller
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω ανάληψη;

Μπορείς να κάνεις ανάληψη με τους κάτωθι τρόπους:

  • VISA
  • MasterCard
  • Viva Wallet
  • ΙΒΑΝ
  • Paysafe
  • Skrill
  • Neteller
  • Υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια στο N1 Casino εκτός από live;

Με βάση τον κανονισμό εμπορικής επικοινωνίας, η ΕΕΕΠ δεν επιτρέπει καμία αναφορά σε παιχνίδια που δεν είναι σε Live περιβάλλον. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το τι μπορείς να βρεις στην πλατφόρμα, δεν έχεις παρά να κάνεις N1 Casino εγγραφή ή να μπεις στον λογαριασμό που έχει ήδη δημιουργήσει.

Υπάρχουν προσφορές N1 Casino;

Η απάντηση είναι καταφατική και μάλιστα η εταιρία είναι γενναιόδωρη. Κι εδώ υπάρχει δέσμευση με βάση το νομικό πλαίσιο. Δεν μπορούμε παρά να αναφέρουμε μόνο τις προσφορές που βλέπεις σε log out περιβάλλον. Αυτές είναι:

  • Προσφορά πρώτης κατάθεσης
  • Προσφορά πρώτης κατάθεσης υψηλών στοιχημάτων
  • Προσφορά δεύτερης κατάθεσης
  • Προσφορά τρίτης κατάθεσης
  • Social Media προσφορές
  • Reload προσφορά Δευτέρας
  • Reload προσφορά Παρασκευής
  • Happy Hours
  • Lucky Hours
  • Lucky Spin
  • Μπόνους επαλήθευσης

Είναι υποχρεωτικό να θέσω όρια στον λογαριασμό μου;

Ναι. Αυτό το ορίζει ο νόμος και το Ν1 Casino τον ακολουθεί πιστά και απαρέγκλιτα. Πρέπει να βάλεις όρια στις καταθέσεις, στις απώλειες, αλλά και στον χρόνο που ξοδεύεις στο παιχνίδι.

Ν1 Casino συχνές ερωτήσεις: Γιατί να κάνω ταυτοποίηση;

Αν δεν κάνεις ταυτοποίηση, ο λογαριασμός σου θα κλείσει σε 30 ημέρες προσωρινά και σε 60 μέρες διά παντός. Επίσης χωρίς ταυτοποίηση δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη των κερδών σου.